Regulamin TuAsystent

Ostatnia aktualizacja: 30 października 2025 roku

Pojęcie Co oznacza?
Regulamin Ten Regulamin świadczenia usług przez Move2edge na rzecz Partnera.
„My”, „Nas”, Move2edge MOVE2EDGE Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-386) przy ul. Lęborskiej 3B/2.21A wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000881790, NIP:9571130634.
„Ty”, Partner Osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Partnerem może być tylko przedsiębiorca.
klienci Partnera, Twoi klienci Osoby fizyczne, osoby prawne lub inne podmioty, które kontaktują się z Partnerem w ramach jego działalności gospodarczej, a których dane lub treści mogą być przetwarzane w ramach korzystania z usługi, w szczególności poprzez połączenia obsługiwane przez wirtualnego Asystenta.
usługa, usługa wirtualnego Asystenta, usługa TuAsystent, TuAsystent Usługa świadczona drogą elektroniczną przez Move2edge na rzecz Partnera, polegająca na udostępnieniu Partnerowi oprogramowania SaaS - wirtualnego asystenta telefonicznego, opartego na technologii sztucznej inteligencji, w tym modelach LLM (Large Language Models), STT (Speech-to-Text) oraz TTS (Text-to-Speech).
umowa, umowa o świadczenie usług Umowa, na podstawie której Move2edge świadczy na rzecz Partnera usługi, a Partner korzysta z usług.
umowa powierzenia przetwarzania danych Umowa, której wzór dostępny jest tutaj, zawierana pomiędzy Nami a Partnerem, na podstawie której Partner powierza nam określone dane osobowe do przetwarzania w jego imieniu w związku z korzystaniem z usług.
strona https://www.tuasystent.pl/
konto Oznacza indywidualny zbiór zasobów i uprawnień dla każdego Partnera, uruchomiony na jego rzecz przez Move2edge po dokonaniu rejestracji.
dane wejściowe Dane, treści, informacje wprowadzane przez Partnera lub klientów Partnera do usługi.
dane wyjściowe Dane, treści, materiały lub informacje wygenerowane przez usługę w odpowiedzi na przekazane przez Ciebie dane wejściowe
cennik Aktualna oferta cenowa za korzystanie z usług udostępniana na stronie.
model subskrypcji Sposób korzystania i rozliczania usług polegający na cyklicznym opłacaniu dostępu do określonych funkcjonalności przez dany okres rozliczeniowy, zgodnie z cennikiem.
okres rozliczeniowy Przedział czasowy (miesiąc lub rok) za który Partner uiszcza opłatę za korzystanie z usług w danym modelu subskrypcji.
przedsiębiorca Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  1. Na czym polega usługa TuAsystent?

    1. Świadczymy usługę wirtualnego Asystenta telefonicznego przeznaczoną dla Partnerów – Przedsiębiorców.
    2. Wirtualny Asystent odbiera Twoje połączenia telefoniczne i udziela informacji na podstawie wiedzy, którą mu dostarczysz – danych wejściowych.
    3. Dostępne funkcjonalności Asystenta mogą zależeć od wybranego modelu subskrypcji.
    4. Aby korzystać z usług musisz i) być przedsiębiorcą i korzystać z usługi w związku z prowadzoną działalnością zawodową, ii) być uprawnionym do zawarcia z nami wiążącej umowy, iii) mieszkać w kraju, gdzie udostępniamy usługę.
    5. Jesteśmy właścicielem usługi TuAsystent. Część funkcjonalności udostępnianych w ramach usługi (np. kalendarz) może być jednak dostarczana przez zewnętrznych dostawców. Takie funkcjonalności działają na zasadach określonych przez zewnętrznych dostawców.
  2. Jakie informacje znajdziesz w Regulaminie?

    1. Regulamin określa warunki i zasady korzystania ze strony, zawierania i wykonywania umów świadczenia usług oraz umowy o prowadzenie konta pomiędzy Move2edge a Partnerami.
    2. Regulamin stanowi integralną część każdej umowy o świadczenie usług zawieranej z Partnerem. Częścią Regulaminu jest też umowa powierzenia przetwarzania danych zawierana pomiędzy Move2edge a Partnerem.
    3. Zastosowanie Twoich ogólnych warunków handlowych, regulaminów, zasad postępowania jest wyłączone, chyba że osobno, na piśmie uzgodnimy inaczej.
  3. Jak zacząć korzystać z usług?

    1. Aby zacząć korzystać z usług, zakładasz konto na Naszej stronie wypełniając formularz rejestracyjny.
    2. Przed założeniem Konta masz dostęp do Regulaminu, Umowy powierzenia przetwarzania danych i Polityki Prywatności. Powinieneś się z nimi dokładnie zapoznać.
    3. Rejestrując konto oświadczasz, że zapoznałeś się z treścią Regulaminu, akceptujesz go i zobowiązujesz się go przestrzegać oraz potwierdzasz, że korzystasz z usług jako przedsiębiorca, w ramach prowadzonej działalności zawodowej. Przed rozpoczęciem korzystania z usług zawierasz też z nami umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
    4. Dla każdego Partnera tworzone jest jedno konto główne (konto Administratora), do którego mogą zostać przypisani dodatkowi użytkownicy – będący pracownikami lub współpracownikami Partnera. Dostęp dla użytkowników nadawany jest w ramach konta administratora, a ich liczba jest limitowana zgodnie z wybranym modelem subskrypcji.
    5. Użytkownicy przypisani do konta Administratora działają w Twoim imieniu i mają takie same obowiązki w zakresie korzystania z usługi jak Ty. Jesteś odpowiedzialny za nadawanie, zmianę i cofanie dostępu użytkownikom oraz za działania podejmowane przez nich w ramach konta i korzystania z usługi.
    6. Potwierdzamy otrzymanie formularza rejestracyjnego, wysyłając zawiadomienie na adres e-mail, jaki nam podałeś przy rejestracji.
    7. Mamy prawo zawiesić lub zamknąć Twoje konto w uzasadnionych przypadkach m.in. jeżeli podejrzewamy, że korzystasz z niego z naruszeniem regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
  4. Subskrypcja

    1. Usługa świadczona jest w wybranym modelu subskrypcji.
    2. Korzystanie z usług jest odpłatne. Możemy udostępnić Ci jednak możliwość korzystania z usługi w ramach bezpłatnego okresu próbnego. Czas trwania okresu próbnego określamy w cenniku.
    3. W trakcie okresu próbnego uzyskujesz dostęp do usługi TuAsystent w ograniczonym zakresie, wyłącznie w celu zapoznania się z jej funkcjonalnościami oraz przetestowania sposobu działania systemu.
    4. Usługa w okresie próbnym jest przeznaczona wyłącznie do celów testowych i konfiguracyjnych. W tym czasie nie należy powierzać jej rzeczywistych danych klientów ani wykorzystywać do faktycznej obsługi połączeń lub zapytań od klientów. Skorzystanie z niej w tym zakresie odbywa się na Twoje wyłączne ryzyko i odpowiedzialność.
    5. Jeżeli w trakcie okresu próbnego mogłoby dojść do przetwarzania danych osobowych (zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego), jesteś zobowiązany poinformować nas o tym. Po zakończeniu okresu próbnego możesz korzystać z usługi do obsługi rzeczywistych klientów, przy czym przed rozpoczęciem takiego korzystania zostanie zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych.
    6. Zastrzegamy sobie prawo do:
      1. ograniczenia zakresu funkcjonalności usługi w okresie próbnym,
      2. eksportu lub analizy danych z rozmów prowadzonych przez Partnera w okresie próbnym, wyłącznie na potrzeby udoskonalenia działania Asystenta dedykowanego dla Partnera,
      3. skrócenia lub zakończenia okresu próbnego w dowolnym momencie,
      4. usunięcia wszelkich danych lub treści wprowadzonych w okresie próbnym po jego zakończeniu, o ile nie przejdziesz na model subskrypcyjny w ciągu 7 dni od dnia zakończenia okresu próbnego.
    7. Po okresie próbnym korzystanie z usług jest odpłatne zgodnie z wybranym modelem subskrypcji i cennikiem obowiązującym w dniu rozpoczęcia okresu rozliczeniowego.
    8. Po upływie okresu rozliczeniowego wybrany model subskrypcyjny ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny okres rozliczeniowy, chyba że wcześniej wypowiesz umowę.
  5. Jak działa TuAsystent?

    1. Otrzymujesz od Nas do dyspozycji numer telefonu, na który przekierowywane są Twoje połączenia. Numer jest własnością Naszą lub Naszych zewnętrznych dostawców i nie jest przypisany Tobie na stałe. Mamy prawo do zmiany tego numeru.
    2. Numer telefonu, który otrzymasz od Nas, jest przeznaczony wyłącznie do korzystania z usługi. Nie możesz udostępniać go osobom trzecim ani wykorzystywać w innych celach.
    3. Następnie powinieneś przekierować połączenia z Twojego numeru telefonu na numer telefonu przez Nas udostępniony. Odpowiadasz za prawidłową konfigurację tego przekierowania.
    4. Nasza usługa pozwala na przesyłanie na wskazany przez Ciebie adres e-mail transkrypcji lub podsumowań połączeń telefonicznych Twoich klientów z TuAsystent.
    5. Po wysłaniu wiadomości na wskazany przez Ciebie adres email nie mamy wpływu na sposób jej zabezpieczenia ani nie ponosimy odpowiedzialności za dostęp osób nieuprawnionych do Twojej poczty. Korzystając z tej funkcji potwierdzasz, że rozumiesz związane z tym ryzyka i akceptujesz powyższe zasady.
    6. Włączenie przekierowania połączeń jest niezbędne do prawidłowego działania usługi. Pamiętaj jednak, że Twój operator może naliczać dodatkowe opłaty za włączenie lub korzystanie z przekierowania połączeń, które jesteś zobowiązany dodatkowo uiścić.
    7. Nasza Usługa może łączyć się z systemami zewnętrznymi – na przykład z Kalendarzem Google lub Kalendarzem Microsoft.
    8. Jeśli zdecydujesz się na integrację, robisz to dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Aby połączyć konto, możesz zostać poproszony o zalogowanie się lub udzielenie dostępu do swoich danych.
    9. Korzystając z integracji, zobowiązujesz się przestrzegać regulaminów i zasad prywatności obowiązujących w tych systemach.
    10. Pamiętaj, że działanie tych usług zależy od ich dostawców – nie od Nas. Nie odpowiadamy za:
      1. błędy lub przerwy w działaniu systemów zewnętrznych,
      2. ich bezpieczeństwo, dostępność ani poprawność danych,
      3. zmiany lub utratę danych wynikającą z integracji,
      4. inne skutki korzystania z usług zewnętrznych.
    11. Jeżeli w wybranym modelu subskrybcyjnym jest dostępna taka funkcja, możesz dodatkowo korzystać z usługi w celu wysyłania powiadomień SMS do Twoich klientów.. Ty ponosisz pełną odpowiedzialność za:
      1. treść wiadomości,
      2. zgodność z prawem,
      3. posiadanie zgód odbiorców, jeśli wiadomości mają charakter marketingowy,
      4. bezpieczeństwo i legalność ewentualnych linków w treści SMS.
    12. Nie sprawdzamy treści Twoich wiadomości i nie ponosimy odpowiedzialności za skutki ich wysłania.
    13. Aby usługa działała prawidłowo, musisz spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
      1. posiadać urządzenie z dostępem do Internetu (np. komputer, tablet lub telefon),
      2. korzystać z aktualnej wersji jednej z popularnych przeglądarek internetowych: Chrome, Firefox, Safari lub Edge,
      3. posiadać aktywny adres e-mail, który pozwala Tobie odbierać wiadomości od Nas,
      4. posiadać aktywny numer telefonu, z którego korzystasz w ramach usługi,
      5. mieć włączoną opcję przekierowywania połączeń, czyli automatycznego przesyłania przychodzących połączeń na inny numer telefonu.
  6. Dane wejściowe i wyjściowe

    1. Nie mamy obowiązku sprawdzania danych wejściowych, które Ty lub Twoi klienci wprowadzacie do TuAsystent ani monitorowania Twojej aktywności.
    2. Jednocześnie zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, jeżeli dowiemy się o możliwej nielegalnej działalności lub treściach jesteśmy zobowiązani powiadomić o nich właściwe organy oraz z nimi współpracować.
    3. Jeśli naruszysz warunki Regulaminu dotyczące danych wejściowych lub przepisy prawa, mamy prawo tymczasowo ograniczyć dostęp do usługi oraz zablokować Twoje konto, a także uniemożliwić Ci korzystanie z TuAsystent w przyszłości.
  7. W ramach usługi generowane są treści syntetyczne, w tym odpowiedzi głosowe i tekstowe, tworzone z wykorzystaniem systemu AI.

    1. Asystent generuje treści automatycznie. Zawsze samodzielnie weryfikuj wszystkie istotne informacje, zanim je wykorzystasz w praktyce.
    2. Odpowiadasz za sposób użycia treści wygenerowanych przez Asystenta oraz za skutki ich wykorzystania.
    3. Nie gwarantujemy kompletności, aktualności ani bezbłędności treści generowanych przez Asystenta. Treści te mają charakter informacyjny i nie stanowią porady prawnej, podatkowej, medycznej ani finansowej.
    4. Dane wyjściowe są Twoją własnością. W razie wątpliwości przenosimy na Ciebie wszelkie Nasze ewentualne prawa do Twoich danych wyjściowych powstałych w związku z korzystaniem z usług.
  8. Płatność

    1. Aktualne sposoby płatności i ceny dostępne są na stronie w cenniku.
    2. Opłaty w cenniku podane są w walucie złotych polskich (PLN), w kwocie netto tj. bez uwzględnienia podatku VAT.
    3. Akceptując Regulamin wyrażasz zgodę na otrzymywanie faktur VAT drogą elektroniczną, bez podpisu, na adres e-mail wskazany przy rejestracji konta.
    4. Odpowiadasz za podanie Nam prawidłowych i pełnych danych niezbędnych do wystawienia i doręczenia faktury VAT.
    5. Świadczymy usługi w modelu subskrypcyjnym. Płatności dokonywane są z góry za cały okres rozliczeniowy.
    6. Płatności dokonywane są za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności. Oznacza to, że:
      1. po wybraniu metody płatności zostaniesz przekierowany na stronę lub do aplikacji operatora płatności,
      2. dane dotyczące płatności (np. numer karty, dane bankowe) przetwarzane są bezpośrednio przez tego operatora, a nie przez Nas,
      3. otrzymujemy wyłącznie potwierdzenie, że płatność została wykonana lub odrzucona.
    7. Operator płatności działa na podstawie własnego regulaminu i zasad bezpieczeństwa, z którymi powinieneś się zapoznać przed dokonaniem płatności. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy lub przerwy w działaniu systemu płatności, które leżą po stronie operatora.
    8. Opłata za nowy okres zostanie automatycznie pobrana z zapisanej przez Ciebie metody płatności.
    9. Jeśli pobranie opłaty się nie powiedzie:
      1. podejmiemy kilka kolejnych prób,
      2. jeśli mimo to płatność się nie uda, możemy zawiesić Twój dostęp do TuAsystent lub usunąć konto.
    10. Możesz w dowolnym momencie zmienić wybrany model subskrypcyjny:
      1. jeśli przechodzisz na wyższy plan, nowa opłata zostanie naliczona proporcjonalnie,
      2. jeśli przechodzisz na niższy plan, zmiana zacznie obowiązywać od następnego okresu rozliczeniowego.
    11. Nie zwracamy opłat za niewykorzystaną część wyższego modelu subskrypcyjnego.
  9. Dodatkowe oświadczenia Move2edge

    1. TuAsystent został zaprojektowany i wdrożony w sposób zgodny z przepisami prawa Unii Europejskiej, w tym z założeniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie sztucznej inteligencji (AI Act). Nie wykorzystujemy niedozwolonych praktyk AI, w szczególności:
      1. nie stosujemy technik podprogowych ani manipulacyjnych mających na celu wpływanie na decyzje użytkowników,
      2. nie wykorzystujemy słabości osób ze względu na wiek, stan zdrowia, sytuację społeczną lub ekonomiczną,
      3. nie prowadzimy tzw. scoringu społecznego,
      4. nie przewidujemy ani nie oceniamy ryzyka popełnienia przestępstwa przez osoby fizyczne,
      5. nie wykorzystujemy ani nie tworzymy baz danych do rozpoznawania twarzy poprzez nieukierunkowane pozyskiwanie wizerunków,
      6. nie analizujemy emocji osób w miejscu pracy lub nauki,
      7. nie klasyfikujemy osób według cech biometrycznych w celu ustalania rasy, przekonań czy orientacji,
      8. nie wykorzystujemy zdalnej identyfikacji biometrycznej w czasie rzeczywistym w przestrzeni publicznej.
    2. Naszym celem jest rozwijanie i udostępnianie narzędzi AI w sposób bezpieczny, etyczny i przejrzysty, z pełnym poszanowaniem praw i wolności człowieka.
    3. Jeśli zauważysz jakiekolwiek działanie Asystenta, które może budzić wątpliwości etyczne lub prawne, poinformuj Nas niezwłocznie – sprawdzimy to i podejmiemy odpowiednie działania.
    4. Zastrzegamy możliwość czasowej niedostępności TuAsystent z przyczyn technicznych, takich jak konserwacja lub wprowadzanie zmian. Dołożymy wszelkich starań, aby przerwy w działaniu usługi były jak najmniej uciążliwe dla Ciebie.
    5. Opinie o usłudze ujawnione na stronie a także opinie opublikowane na Naszych kanałach w mediach społecznościowych pochodzą wyłącznie od osób, które korzystały z Naszych usług. Na bieżąco weryfikujemy źródło opinii.
    6. Treści na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do skorzystania z usług.
    7. Treści graficzne, teksty, filmiki, w tym logo na stronie lub w usłudze są Naszą własnością. Korzystanie z tej własności w celach niezwiązanych ze świadczeniem usług wymaga Naszej uprzedniej, pisemnej zgody.
    8. Nasze usługi nie obejmują tworzenia kopii zapasowych Twoich informacji czy danych wejściowych.
  10. Dodatkowe oświadczenia Partnera

    1. Przyjmujesz do wiadomości i akceptujesz, że usługa oparta jest na złożonych modelach sztucznej inteligencji (LLM), które z natury są probabilistyczne i mogą generować treści nieprawdziwe, niekompletne, nieprecyzyjne lub nieaktualne ("halucynacje").
    2. Możesz korzystać z usług w celach określonych w Regulaminie, zgodnie z poszanowaniem zasad dobrej współpracy, przepisów prawa, w tym praw innych osób, w szczególności Twoich klientów. W szczególności korzystając z TuAsystent zobowiązujesz się do:
      1. niewykorzystywania Asystenta do działań objętych zakazami lub praktykami niedozwolonymi wskazanymi m.in. w II rozdziale AI Act (m.in. profilowanie, scoring społeczny, przekazy podprogowe),
      2. niewykorzystywania Asystenta w zakresie biometrii, infrastruktury krytycznej, kształcenia i szkolenia zawodowego, zatrudniania, zarządzania pracownikami i dostępu do samozatrudnienia, usług i świadczeń publicznych, ścigania przestępstw, zarządzania migracją, azylem i kontrolą graniczną, sprawowania wymiaru sprawiedliwości i procesów demokratycznych,
      3. prowadzenia niezależnej weryfikacji i stosowania nadzoru człowieka nad wynikami w każdym przypadku, gdy Asystent proponuje decyzje lub rekomendacje mające istotny wpływ na osoby fizyczne,
    3. Masz obowiązek poinformować każdą osobę dzwoniącą do Ciebie na numer telefonu, który przekierowuje do Asystenta, że rozmawia z wirtualnym asystentem, a nie z człowiekiem, oraz – jeżeli włączona jest taka funkcja w wybranym modelu subskrybcyjnym – że rozmowy mogą być nagrywane Dodatkowo powinieneś poinformować taką osobę, gdzie może zapoznać się z Twoją klauzulą informacyjną jako administratora ich danych osobowych.
    4. Ten obowiązek realizujesz poprzez właściwą konfigurację komunikatu powitalnego w panelu TuAsystenta. Komunikat powinien w sposób jasny i zrozumiały przekazywać tę informację na początku rozmowy.
    5. My zapewniamy jedynie narzędzia techniczne do konfiguracji komunikatu i nagrywania rozmów, ale nie odpowiadamy za treść ani legalność komunikatu stosowanego przez Ciebie.
    6. Nie możesz korzystać z usług do wysyłania niechcianych wiadomości ani spamu.
    7. Będziesz informować Twoich klientów i Nas kim jesteś, nie będziesz wprowadzać w błąd, w tym ukrywać swojej tożsamości. W przypadku zmiany Twoich danych poinformujesz Nas o tym.
    8. Nie będziesz wprowadzać do systemu wirusów, złośliwego oprogramowania ani kodu mogącego zagrozić bezpieczeństwu usługi.
    9. Nie będziesz modyfikować, omijać ani dezaktywować zabezpieczeń, procesów lub mechanizmów systemowych, podejmować działań, które mogłyby zakłócić działanie, przeciążyć lub uszkodzić system.
    10. Nie będziesz podejmować prób odtwarzania, kopiowania ani analizy zwrotnej (reverse engineering) modeli AI lub ich komponentów.
    11. Nie będziesz umożliwiać osobom trzecim komercyjnego ani nieautoryzowanego dostępu do usługi. Jesteś zobowiązany do zachowania w poufności danych dostępowych do swojego konta (takich jak login, hasło, kody uwierzytelniające).
  11. Własność intelektualna

    1. Na czas obowiązywania umowy udzielamy Tobie niewyłącznej, nieprzenoszalnej, odwoływalnej i ograniczonej na czas trwania okresu rozliczeniowego licencji na dostęp i korzystanie z funkcjonalności usług TuAsystent, wyłącznie w celach, do jakich dedykowane są usługi, w ramach prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej, zgodnie z Umową.
    2. Nie możesz udzielać sublicencji ani udostępniać Asystenta osobom trzecim.
    3. To My mamy pełnię praw własności intelektualnej do usługi TuAsystent, strony, wszelkich informacji znajdujących się na stronie– w tym do wszelkiego oprogramowania, narzędzi, specyfikacji, wytycznych, domen, znaków towarowych, nazw handlowych oraz instrukcji.
    4. Zachowujesz pełnię praw własności intelektualnej do danych wejściowych. Nie wykorzystujemy Twoich praw własności intelektualnej do Naszych własnych celów biznesowych – chyba że wyraźnie uzgodnimy to z Tobą w odrębnym porozumieniu o współpracy.
    5. Nasza strona może zawierać odnośniki do stron internetowych podmiotów trzecich. Nie mamy wpływu na te strony ani nie monitorujemy ich zawartości. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść, poprawność, wiarygodność ani bezpieczeństwo danych.
  12. Zakończenie korzystania z usług

    1. Możesz zakończyć korzystanie z usług i rozwiązać umowę w każdym momencie, bez podania przyczyny z zachowaniem okresu wypowiedzenia do końca danego okresu rozliczeniowego.
    2. My również mamy prawo rozwiązać umowę bez podania przyczyny z zachowaniem okresu wypowiedzenia – do końca danego okresu rozliczeniowego lub ze skutkiem natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia, jeżeli naruszyłeś Regulamin lub obowiązujące przepisy prawa w związku z korzystaniem z usługi.
    3. Z chwilą rozwiązania lub wygaśnięcia umowy, jesteś zobowiązany do niezwłocznego zaprzestania korzystania z numeru telefonu udostępnionego w ramach usługi, w szczególności poprzez usunięcie wszelkich przekierowań połączeń skonfigurowanych na ten numer. Zastrzegamy sobie prawo do jednostronnej dezaktywacji tego numeru telefonu w dowolnym momencie po wygaśnięciu umowy, bez odrębnego powiadomienia.
    4. Po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy masz 30 dni kalendarzowych na eksport Twoich treści, danych, informacji z usługi – po upływie tego terminu zostaną one przez Nas trwale usunięte.
  13. Jak się można z nami skontaktować?

    1. Możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem:
      • e-mail: kontakt@tuasystent.pl
      • wiadomości pisemnej: ul. Lęborska 3B/2.21A, 80-386 Gdańsk
      • Formularza lub chatbota na stronie.
    2. Do celów komunikacji z Nami można posługiwać się językiem polskim lub językiem angielskim.
  14. Odpowiedzialność

    1. Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu zobowiązań, jeżeli zostało ono spowodowane siłą wyższą, w szczególności działaniami wojennymi, sabotażem, klęską żywiołową, awarią prądu, sieci Internet lub systemów telekomunikacyjnych — o ile zdarzenie to nie zostało spowodowane przez tę stronę. Każda ze stron podejmie rozsądne działania, aby zminimalizować skutki wystąpienia zdarzenia siły wyższej.
    2. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody lub inne konsekwencje wynikające w szczególności z:
      1. nieprawidłowego działania usługi w niektórych urządzeniach,
      2. korzystanie z usługi niezgodnie z Regulaminem, dobrymi praktykami lub przepisami prawa,
      3. skutki polegania przez Ciebie na treściach wygenerowanych w ramach usługi TuAsystent,
      4. zmian w przepisach prawa lub ich interpretacjach i ich skutków dla Ciebie, ani za wdrożenie takich zmian w usłudze (chyba że obowiązek taki wynika z prawa lub orzeczenia sądu),
      5. siły wyższej lub innych zdarzeń niezależnych od Nas, które uniemożliwiają korzystanie lub należyte korzystanie z usługi,
      6. przerw, opóźnień lub awarii wynikających z prac konserwacyjnych lub rozwojowych,
      7. przetwarzania danych przez osoby trzecie, którym wyraziłeś zgodę na przekazanie danych,
      8. awarii systemów zewnętrznych mających wpływ na działanie usługi,
      9. utraty hasła do konta lub jego użycia przez osobę nieuprawnioną.
    3. Usługa jest udostępniana „tak jak jest” („as is”). Oznacza to, że nie obiecujemy i nie zobowiązujemy się do modyfikowania lub dalszego rozwijania usługi. Nie gwarantujemy, że TuAsystent spełni wszystkie Twoje wymagania, ani że będzie stale dostępne, na czas, czy wolny od jakichkolwiek błędów lub usterek. W granicach dopuszczonych prawem wyłączamy Naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne TuAsystent.
    4. Nie odpowiadamy za szkody pośrednie lub utracone korzyści, a Nasza odpowiedzialność jest ograniczona do kwoty równej trzymiesięcznej opłacie, jaką uiściłeś zgodnie z cennikiem za trzy okresy rozliczeniowe poprzedzające zdarzenie. Ograniczenie nie dotyczy odpowiedzialności za winę umyślną oraz zakresów, gdzie wyłączenie lub ograniczenie jest niedopuszczalne przez prawo.
    5. Zarówno my, jak i Ty, zobowiązujemy się zwolnić drugą stronę z odpowiedzialności oraz pokryć wszelkie uzasadnione koszty, szkody, kary administracyjne i wydatki (w tym koszty obsługi prawnej), które powstaną w wyniku umyślnego lub nieumyślnego naruszenia obowiązków dotyczących ochrony danych osobowych lub przepisów o ochronie danych osobowych, za które dana strona ponosi odpowiedzialność.
  15. Dane osobowe

    1. Informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych w ramach usługi znajdziesz w Polityce Prywatności.
    2. W stosunku do danych osobowych, które są częścią danych wejściowych lub danych wyjściowych występujesz w charakterze administratora tych danych, a My procesora. Warunki przetwarzania tych danych reguluje umowa powierzenia przetwarzania danych, która stanowi załącznik do Regulaminu.
  16. Zmiany Regulaminu

    1. Możemy zmienić ten Regulamin, zwłaszcza jeśli zmieni się zakres Naszych usług lub przepisy prawa.
    2. O każdej zmianie poinformujemy Cię za pośrednictwem Twojego konta lub w formie wiadomości e-mail. Nowa wersja Regulaminu zacznie obowiązywać w dniu wskazanym w jej treści i będzie dostępna na stronie.
    3. Jeśli nie zgadzasz się na wprowadzone zmiany, możesz przed ich wejściem w życie zakończyć korzystanie z usługi, usuwając konto.
    4. Jeżeli nie zakończysz korzystania z usługi, uznamy, że akceptujesz nowy Regulamin.
  17. Informacje na koniec

    1. Jesteśmy spółką działającą w Polsce, w związku z tym do prawem właściwym dla świadczenia usług jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej.
    2. Nie możesz przenieść swoich praw lub obowiązków wynikających z Regulaminu na rzecz osoby trzeciej bez Naszej wcześniejszej, pisemnej zgody.
    3. Jeśli nie jesteś zadowolony z Naszego działania, masz prawo złożyć reklamację bezpośrednio do Nas. Dołożymy starań, aby wszelkie spory i nieporozumienia rozwiązać polubownie, w drodze negocjacji.
    4. Jeżeli nie uda Nam się osiągnąć porozumienia, sądem właściwym dla rozwiązywania sporów związanych z umową jest sąd miejscowo właściwy dla Naszej każdorazowej siedziby.
    5. Zastrzegamy sobie prawo do przesyłania Ci informacji technicznych, systemowych i obsługowych dotyczących działania usługi. Wiadomości te nie stanowią informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    6. Regulamin może być dostępny w różnych wersjach językowych. W razie rozbieżności obowiązuje wersja w języku polskim.